Reklama powinna być bardzo skuteczna, ale czy to oznacza, że ma być również bardzo droga?
Wszystko będzie zależne do tego, w co konkretni inwestujemy. Dla przykładu wiele firm inwestuje w krówki reklamowe. To daje im możliwość dotarcia do klientów i przekazania im pysznej krówki, na której znajduje się logo firmy. Oczywiście każdy z nas może w indywidualny sposób tworzyć projekt, który ma znaleźć się na krówce, co oznacza, że będzie to jeszcze bardziej oryginalna reklama. Warto wykorzystać okazję i wybrać takie krówki. Dla firm przygotowane są zestawy po dziesięć i dwadzieścia kilogramów. Czy to dużo? Wszystko będzie zależne od tego jak dużo mamy klientów albo do jak dużej grupy osób chcemy dotrzeć. Dziesięć kilogramów to będzie od 650 do 700 krówek. Warto, zatem w nie zainwestować, bo nam się to szybko zwróci. Na wykonanie takiej ilości firma potrzebuje około dziesięciu dni roboczych. Skąd tak długi termin? Krówki trzeba wyprodukować, bo wtedy są świeże. Ich termin przydatności po zakupie to tylko sześć miesięcy. Trzeba również wykonać wspomniany nadruk. To nie wszystko, bo jeśli nadruk już powstanie to krówki zawijane są w te papierki ręcznie. Stąd właśnie bierze się ten cały czas, który jest firmie potrzebny do wykonania zadania.
Im więcej zamawiamy krówek tym mniej płacimy za każdy kilogram.
Trzeba wszystko przeliczyć, bo może się okazać, że warto zamówić większą ilość i wtedy cena będzie uzgadniania z firmą, która się tym zajmuje. Najważniejsze dla nas będzie to żeby krówki były świeże i pyszne. Do ich produkcji wykorzystuje się naturalne masło i oryginalną recepturę. Takie połączenie daje gwarancje, że na pewno krówki reklamowe będą wszystkim smakowały. Takich krówek nie kupimy w zwykłym sklepie. Trzeba się zgłosić do kogoś, kto się tym zajmuje, a wtedy przekonamy się, co dla nas mają przygotowane. Sami chętnie będziemy zjadać takie krówki, bo przypomni nam się smak dzieciństwa. Reklama ma być skuteczna, ale nie musi być droga. Na pewno krówki reklamowe to wszystko potwierdzają.