Szukasz prostego sposobu na marketing dla swoich klientów? Jeśli tak, nie szukaj dalej niż e-mail marketing.
Marketing e-mailowy to technika, która wykorzystuje wiadomości e-mail wysyłane strategicznie do osób w celu promowania firm lub produktów. W poniższym artykule znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci zacząć korzystać z e-mail marketingu.Zaoferuj kupon klientom, którzy zarejestrują się na Twojej marketingowej liście e-mailowej. Umieść formularz w swojej witrynie, w którym klienci mogą się zarejestrować, i ustawić go tak, aby automatycznie wysyłał do nowych klientów kupon po przesłaniu formularza. Zachęca to klientów do wyrażenia zgody na wysyłanie im materiałów marketingowych, dzięki czemu nie zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu.Aby zachęcić ludzi do wyrażenia zgody i wyrazić zgodę na wysyłanie do nich wiadomości e-mail marketingowych, zaoferuj zachętę. Zaoferuj zniżkę lub kupon na jeden ze swoich produktów lub usług. Dołącz białą księgę lub biuletyn na temat swojej niszy lub rynku. Daj potencjalnemu klientowi coś w zamian za dostęp do jego skrzynki odbiorczej.Wszystko, co wysyłasz e-mailem, powinieneś najpierw sprawdzić. Dokładność jest ważna we wszystkich formach korespondencji, w tym w e-mailach i biuletynach. Przed wysłaniem wiadomości przetestuj układ wiadomości e-mail, aby upewnić się, że wszystko jest wyświetlane zgodnie z przeznaczeniem. Dodatkowo, jeśli korzystasz z linków e-mail, upewnij się, że nie są uszkodzone.Potrzebujesz pozwolenia od swoich czytelników, jeśli masz zamiar zacząć wysyłać im e-maile. Ludzie nie potraktują poważnie Twojej firmy, jeśli wyślesz spam.
W niektórych przypadkach odbiorcy będą tak zirytowani, że mogą przerwać swoją relację z Tobą.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści.
Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry oprogramowania i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Jeśli masz obrazy lub grafikę, umieść je po lewej stronie wiadomości e-mail. Upewnij się, że element wezwania do działania jest zawsze po tej stronie. Badania wykazały, że ta lokalizacja generuje prawie dwa razy więcej kliknięć prowadzących do Twojego produktu, usługi lub witryny niż umieszczenie tych elementów gdziekolwiek indziej.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać. Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.Nie dodawaj adresu do listy subskrybentów poczty e-mail bez ich zgody. Jeśli wyślesz e-mail do osób, które nie zgodziły się na jego otrzymywanie, możesz je trochę zirytować. To może zepsuć twój wizerunek. Możesz również zostać usunięty z usługi przez dostawcę usług poczty e-mail za spamowanie.Zachęć odbiorców do przekazywania wiadomości e-mail znajomym, którzy mogą być zainteresowani. Polecenie od znajomego jest bardzo skuteczne, ponieważ ludzie ufają swoim znajomym. To świetny sposób na przedstawienie swojej firmy potencjalnym klientom, którzy z dużym prawdopodobieństwem będą zainteresowani Twoimi produktami lub usługami.Teraz, gdy masz te wskazówki, które Cię poprowadzą, powinieneś być w stanie korzystać z e-mail marketingu. Marketing e-mailowy jest prosty i skuteczny, więc powinieneś być w stanie promować się wśród klientów bez zbytniego wysiłku i marnowania czasu. Ta technika zwiększy ogólną produktywność, a jednocześnie usatysfakcjonuje klientów.